vilken dag det var igår!

hade verkligen det svin bra i storstaden Stockholm.
lägger in bilder så ni får se oxå! :)
stockholm i mitt ♥

en jätte sööööt terrakottagubbe som jag, Fanny, Anton o Robin va så intresserade av att vi satte oss på en bänk istället!

mina underbara klasskompisar i nått rum jag inte kommer ihåg vad det hette...
skit intressant faktiskt!

en sådär god mat innan en shoppingrunda satt väldigt bra!
dock så saknas potatisarna på bilden hähä

en suddig bild från teatern, som faktiskt var en riktigt bra teater.
eller ska man kalla det musikal?
Men som sagt, en mycket bra dag igår som kunde sluta riktigt illa när Pontus nästan gjorde att jag missade bussen.
jag hittade ett par jeans och fem tröjor när vi shoppade.
+ att när vi var i riksdagshuset höll mitt huvud på att spricka när jag försökte kväva allt skratt som bara ville ut.
orsaken var att jag och fanny var busiga o satte på mikrofonen o jag började prata utan att jag tänkte på att den var på.
HAN BLEV SUR!
och en sista sak, jag har sett handelsministern!
det får avsluta detta inlägg.
pussssss


Kommentarer
Postat av: fanny

hahah, vi älskar microfoner!! (x

2011-01-20 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0