gott nytt år!

kanske en aning efter, men vad tusan gör det?
känner att nyårsfirandet blev lyckad med massa mys!
dock rätt sliten idag efter att ha somnat runt halv sex.
och nu är det bara att hoppas på att detta blir ett riktigt bra år..
som jag faktiskt tror det kommer bli.
idag har jag haft mycket besök..
Elias, Hanna, Erik och Matilda är här, och Adam var även här tidigare.
men nu är det dags att checka en film o sedan somna en stund för att traska till en vän imorgon :)
pusss
en snabbis genom 2010 först..

Året började sjukt bra med ett par dagar i Göteborg för att lira lite innebandy.

Underbar vecka uppe i Åre. Nonno och jag på bilden.

Nån gång under våren stack mammi, jag och Adam till Helsingborg.
En av de bättre helgerna detta året!!

I maj drog världens bästa konfagäng till strandgården
Emma, jag och Maja på bildeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Några dagar efter skolavslutningen tog jag och Elin bussen till Hjo för att fira ledigheten.
vi leker att jag är gravid på bilden? :D

Midsommarhelgen spenderades med dessa figurer...

och Emma.

Utomlandssemester gillas!!

back in school to see everyone again

Prao på ålderdomshemmet i två veckor.
Dennis och Fanny på bild när vi lunchade.

tog ut älsklingarna för första gången på några månader.
dem är bäääääääst

julen spenderades nere i Helsingborg med otroliga människor!

många kvällar har spenderats med dessa pojkar vid namn Pontus och Dennis...

och Fanny!

och de bästa stunderna detta året har faktiskt spenderats med Adam...

Kommentarer
Postat av: Fannyy

Taaaaaaack så mycket för de uuuurr snygga bilderna! (L)

2011-01-02 @ 12:25:41
Postat av: Elin

NONNO! <3 <3333 Hahah

livets dag i Hjo ;P

2011-01-03 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0