känner mej duktig.

för uppdateringen är kanske inte den bästa här.
blir lätt så när man har fullt upp!
min jul har varit jätte bra, nere i Helsingborg.
fick bland annat pengar, kläder i massor och högtalare till min lilla favorit iPhone.
Vill bara påminna om att jag är käääär i min iPhone.
hela dagen igår gick åt till att shoppa.
köpte jeans, klocka, tröjor o massa annat. Men ändå har jag runt 1000 kvar!
men påvägen hem från stan hände en tragisk sak....
eller jag upptäckte det när jag kom hem.
Det är så att min plånbok är borta.
Antingen stulen eller har jag tappat den.
så hela dagen idag har jag ägnat åt att ringa till polisen, tåget om och om igen...
inte det roligaste må jag säga.
o jag bara hoppas att den kommer tillbakaaaaa för jag saknar den...
nog om det så är jag faktiskt rätt glad.
min älskling sov här inatt.
finns inget bättre..
men har har stuckit nu som är mindre kul.
men nu ska jag kolla på lite sex and the city avsnitt som jag har missat under hela julen.
pusss
jihääää, såhär ser jag ut nu.
fast på bilden ser jag ut som en kille.
aaaaallt köpte jag igår.
och jag är kääär i klockan,..
tyvärr ser man den inte så bra, men kommer nog bild senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0